25 Ocak 2008 Cuma


Gideceğimi anlamadığını biliyorum kim gideceği gün böylesi sarılır ki sevdiğine,, kim sözleriyle sarmalar ki.Benden başka bir deli yapmazdı zaten.İstedim ki son günlerim güzel geçsin, ilerde hatırına düştüğümde istedim ki hüzünle anma beni Deliydi de geç git.
.Bir gün ansızın karşımda bulduğum ve bir sabah yitirdiğim seni yeniden karşıma çıkaran kaderdi öyle inandırmıştı çocuk yanım beni işte.Yine bir guzel gündetanişmıştık ve yine öyle bakakalmıştık.Ve şimdi yine soğuk bir ruzgar sabahı çıkıyorum hayatından Açi tekerrürden ibaret dedikleri bu olmalı komik geliyor ama gülemiyorum
.
Tüm yollara dinamitler yerleştirip her geçişimde patlatacağım.Dönülecek yol kalmayacak sana çıkmayacak artık yollar.Gurursuzca sana her gelişime şahitlik etmeyecek hiç kimse.Gidiyorum,arkamdan su dökemeyeceksin Ve ben dönmeyeceğim bir daha Ardımdan gözyaşlarıma bahane yağmurlar yağmayacak Senin şehrin sıcak Biliyorum ... biliyorum Yolum açık olmayacak Hoşça kal bulup bulup yitirdiğim Hoşça kal yüreğimdeki deli esinti

Hiç yorum yok: