8 Şubat 2008 Cuma

yaZık oLDu aMa bittiN!
Her gün beni yarın anlarsın diye bekledim ve bugün de bekledim ama anlamadın, anlamayacaksın da.., umutlarım bir yağmur olup düştüler gözlerimden..Her aşk böyle mi başlar bilmem, benim senden başka aşkım olmadı ki hiç.. Her acı böyle yakar mı bilmem, benim sen kadar büyük acım da olmadı ki hiç...Neydi bizi bir araya getiren bunca engele rağmen, neydi bizi ayırmayan bunca öfkeye rağmen..Yıllardır beni anlayacağın yarınları özledim, bıkmadan bekledim..Ne derlerse desinler, gözlerimi kapatıp sözlerine güvendim..Ama olmadı...Yine de anlayamdın beni artık snden nefret mi etmeli inan nefreti kendime yakıştıramadım ki....

2 yorum:

вuяcynι dedi ki...

aşk nefrete ne yakınsın dior şarkıda..

keşke nefret etseydin benden dedim yazılarımın birinde.nefretle aşk arasındaki çizginin inceliğini bildiğimden.

çok teşekkür ederim ilgine..

gmz dedi ki...

keşke edebilseem keşke edebilsek ...teşekkürler çok sevindim ilginise...